3 februari, het vervolg - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Emy Kalt - WaarBenJij.nu 3 februari, het vervolg - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Emy Kalt - WaarBenJij.nu

3 februari, het vervolg

Door: Emy

Blijf op de hoogte en volg Emy

03 Februari 2014 | Spanje, Benidorm

De route was saai maar dat wisten we, waar we geen rekening mee hadden gehouden was dat de campings én camperplaatsen hier allemaal "complet" zijn, ongelofelijk! We zijn eerst naar Capblanch gereden en daarna hebben we nog tig campings en camperplaatsen bezocht, nu zijn we uiteindelijk in Benidorm beland, niet op een camping maar op de parkeerplaats van camping Arena Blanca...
En we zijn hier niet de enigen, we staan op nog meter afstand van een stel Nederlanders. Ze waren duidelijk niet blij met onze komst en vroegen meteen of we lang zouden blijven, Hans antwoordde "2 maanden" waarop de vrouw verbleekte en tegen haar man verzuchtte dat ze dan, met zo'n camper naast zich, helemaal nooit meer in het zonnetje zouden kunnen zitten. Zie foto, het stel zit zelf in de camper links van ons, wij hebben morgen dus vast wel zon;-)
We zijn nog even bij de satellietwinkel langs gegaan maar die lui werken maar tot 14.00u, morgen maar weer even kijken dus. En dan, afhankelijk of het daar meteen lukt, waarschijnlijk nog 1 nachtje op dit parkeerterrein en dan maar snel verder naar vrolijker oorden. Misschien kunnen we morgen nog even wat mensen bezoeken op Capblanch, dat zou, nu we toch zo in de buurt zijn, wel fijn zijn.

• 03 Februari 2014 - 21:22

Kim:

haha pap net goed :-)

• 04 Februari 2014 - 21:17

Adrie:

Haha leuk, heel veel plezier samen.