28 januari - Reisverslag uit Capmany, Spanje van Emy Kalt - WaarBenJij.nu 28 januari - Reisverslag uit Capmany, Spanje van Emy Kalt - WaarBenJij.nu

28 januari

Door: Emy

Blijf op de hoogte en volg Emy

28 Januari 2014 | Spanje, Capmany

We zijn later uit Port Vendres vertrokken dan eigenlijk de bedoeling was: in eerste instantie kreeg ik de printer niet aan de praat en ik wilde heel graag de binnengekomen reserveringen eerst nog even uitprinten en verder afhandelen. Gelukkig slaagde Hans er in om dit euvel redelijk snel op te lossen en konden we 's middags verder met onze reis.
We besloten om eerst naar Roses te rijden, even kijken of we een geschikte plek konden vinden voor de as en dan ter plekke besluiten of we dit meteen zouden doen of er de volgende dag voor terug zouden komen.
De geschikte plek was voor mijn gevoel snel gevonden, we herkenden al snel het hotel waar papa en mama tijdens hun vakantie in Roses hebben gelogeerd en bijna recht tegenover dit hotel ligt een pier die een flink eind de zee in loopt, Vanaf de pier heb je aan de ene kant uitzicht op de hoge en nu besneeuwde toppen van de Pyreneën, aan de andere kant zie je de grillige rotskust van Roses en Cadaqués. De plek bij uitstek, ook Dieter zou het hier mooi hebben gevonden zo omringd door bergen en rotsen. Ik bedacht dat ik bloemen mee wilde geven, die waren nergens te krijgen en daarom besloten we eerst naar de camping in Capmany te rijden en de volgende dag mét bloemen terug te komen.
En dat hebben we gedaan, het was een bijzonder en emotioneel moment.
Na afloop zijn we op het terras van het hotel een hapje gaan eten en hebben we een drankje op het hele gebeuren genomen.

Nu zijn we weer op de camping in Capmany en morgen gaan we op weg naar de volgende pleisterplaats Alcossebre.

• 28 Januari 2014 - 18:50

Ilona :

Fijn dat jullie dit achter de rug hebben en het klinkt als een hele mooie en goede plaats. Goed gedaan!

Xxx

• 28 Januari 2014 - 23:32

Kim:

Ziet eruit als een mooie plek die echt bij ze past! Nu verder met jullie reis.. En geniet! xx

• 29 Januari 2014 - 01:16

Neeltje:

Een mooi plekje gevonden en nu gaan genieten van jullie vakantie

• 30 Januari 2014 - 12:02

Patty Niemans:

Fijn dat je dit op een mooie manier kon afsluiten, onthou de mooie herinneringen aan beide,
    En geniet van de reis,
    Liefs Patty Wim

• 31 Januari 2014 - 00:16

Monica De Jong:

In gedachten bij je!!
    Tut met een dak je een.

• 04 Februari 2014 - 10:41

Joop En Akke:

Goh, heftig. Maar je hebt gedaan wat je moest/wilde doen. Prettige tijd

• 07 Februari 2014 - 17:24

Ilona:

De foto's zag ik pas later, mooooooooi..... Erg mooi en goed gedaan, heel eervol! Heel mooi met die bloemen en pap heeft er hele mooie foto's van gemaakt.

Knuffel