5 februari - Reisverslag uit Altea, Spanje van Emy Kalt - WaarBenJij.nu 5 februari - Reisverslag uit Altea, Spanje van Emy Kalt - WaarBenJij.nu

5 februari

Door: Emy

Blijf op de hoogte en volg Emy

05 Februari 2014 | Spanje, Altea

En nu staan we dan toch op camping Capblanch!
Gisterochtend zijn we naar de satellietwinkel gegaan en daar konden ze het probleem oplossen (gewoon een nieuwe gekocht) Het was mijn verjaardag en daarom alle reden om eens lekker uit eten te gaan, we wisten dat Sabor in Altea erg goed aangeschreven staat en daar wilde ik altijd al eens naartoe.
Helaas was Sabor gesloten en kwamen we terecht bij Qué Rico, en dat viel zeker niet tegen, lekker eten (verse tonijn) en een leuke bediening. We zijn gewend dat er altijd wel een aantal verkopers met allerlei artikelen langskomen maar we hadden nog niet eerder meegemaakt dat er lelies te koop werden aangeboden, nu wel, en gezien het feit dat mama dit zulke bijzondere bloemen vond en dat papa daarom altijd lelies bij haar foto had staan, vond ik dat juist op deze plek toch wel heel speciaal. Erg praktisch is het niet maar we hebben nu wel een mooi boeket lelies in de camper staan.
Na het eten zijn we naar Capblanch gegaan, erg moeilijk vond ik dat, er liggen nog zoveel herinneringen en het is allemaal nog maar zo kort geleden, maar we hoopten er Hans en Gerda, Piet en Alie en misschien ook Kees en Wil te ontmoeten. Het zat niet mee want ze waren er niet, en ik heb uiteindelijk maar een briefje geschreven en dat voor ze achter gelaten. Toen wij in 2003 voor de eerste keer op Capblanch waren om er onze caravan achter te laten voor papa en mama, hebben we Harrie en Fien leren kennen, sindsdien gaan we altijd even bij ze langs als we hier zijn en zo ook nu weer, zij waren toevallig wel thuis en we hebben even leuk met elkaar gekletst. Daarna zijn we terug gegaan naar onze parkeerplek op de camping in Benidorm. Daar aangekomen bleek dat men er niet op had gerekend dat we terug zouden komen (we hadden er wel voor betaald) en was onze parkeerplaats door iemand anders ingenomen. Na veel vijven en zessen mochten we uiteindelijk op de plek staan waar je je vuil water kwijt kunt...
Niet echt fijn, maar ach voor 1 nachtje ook weer niet onoverkomelijk, we hadden al besloten de volgende dag verder te trekken.
Maar 's avonds kwam Hans (van Gerda) en wij lieten ons (gemakkelijk) overhalen om de volgende dag toch nog even langs te komen op Capblanch. Dat hebben we gedaan, we hebben vanmiddag iedereen gezien die we wilden zien, we hebben herinneringen opgehaald en dat was fijn en goed. Hans (van Gerda:-)) heeft een plekje voor ons op Capblanch weten te regelen en dus staan we vannacht lekker hier.
Wordt vervolgd.

• 06 Februari 2014 - 08:05

Janny En Wim :

Ik volg met plezier jullie verslag en leef mee. Wat leuk dat jullie toch nog naar die camping konden. Heerlijk dat je zo lekker buiten kunt eten en de blauwe luchten het ziet er niet verkeerd uit. Voor jullie na die zware tijd is het fantastisch om zoveel indrukken op te doen en te genieten van de omgeving. Nog heel veel veel plezier gewenst en we blijven jullie volgen

• 06 Februari 2014 - 18:33

Jan En Afke:

Fijn om jullie te volgen en wij leven met jullie mee.
    Een fijne tijd bij Kim gehad. Veel sneeuw, grijs, 1 dag zon, maar heerlijke sneeuw om op te skiën.Hard werken als je naast een snowboarder als Kim skiet. Emy nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Een fijne vakantie en we houden contact.

• 07 Februari 2014 - 00:34

Lydia:

Shit; ik ben je verjaardag vergeten.... Stom, stom. Maar van harte gefeliciteerd en ik volg jullie verslagen! Binnenkort uitgebreide email!

• 08 Februari 2014 - 16:30

Herma En Cor:

Wat een verrassing om jullie weer te zien.
    Liefs Cor en Herma