25 januari - Reisverslag uit Palavas-les-Flots, Frankrijk van Emy Kalt - WaarBenJij.nu 25 januari - Reisverslag uit Palavas-les-Flots, Frankrijk van Emy Kalt - WaarBenJij.nu

25 januari

Door: Emy

Blijf op de hoogte en volg Emy

25 Januari 2014 | Frankrijk, Palavas-les-Flots

19.00u Camperplaats in Palavas! Niet omdat het van Méolans naar Palavas 9 uren rijden is maar wel omdat we vanochtend natuurlijk helemaal niet al om 10.00u zijn vertrokken en ook omdat we het gewoon érg rustig aan hebben gedaan.
Mooie route via de Gorges van de Méouge, langs de Mont Ventoux, dwars door Avignon en de Camargue naar Palavas. De zon scheen en ondanks een vrij krachtige mistral konden we op een beschut plekje toch lekker buiten eten.
Met Shiva ging het heel goed, en hoewel Shira, onze poes, er vanochtend duidelijk geen zin in had, is ze nu weer helemaal gewend.
De camperplaats hier is erg luxe, er zijn toiletten, elektriciteit, en zelfs een nachtwaker...het terrein ligt aan een haventje dat verbinding heeft met de Middelandse Zee.
We zouden vanavond even snel een tosti eten maar toen Hans met Shiva ging wandelen ontdekte hij dat we hier vlakbij een pizza konden afhalen, hij wilde mij bellen om me dit even te laten weten maar op de een of andere manier deed zijn telefoon het niet en wat er daarna gebeurde is wel heel bizar: hij hoorde ineens muziek maar kon dit niet thuisbrengen en besefte ook niet dat dit uit zijn telefoon kwam. En zo kwam hij weer bij de camper terug, hij vertelde over de pizza maar ik hoorde alleen maar de muziek uit zijn telefoon, het was het nummer van Moeder Theresa, het nummer dat papa en mama zo mooi vonden en waarnaar we tijdens hun afscheidsdienst hebben geluisterd. Het zal vast allemaal heel logisch te verklaren zijn maar Hans weet niet hoe deze muziek op zijn telefoon terecht is gekomen en hij begrijpt al helemaal niet dat we dit hoorden terwijl hij alleen maar probeerde te bellen. Raar dat zoiets gebeurt en helemaal op dit moment.

• 25 Januari 2014 - 22:25

Kim:

Mooi dat jullie veilig op de camperplaats zijn :-).. Slaap lekker xx

• 27 Januari 2014 - 14:15

Ilona:

Mama Theresa heb ik toen per whatsapp gestuurd. Toch blijft het raar!

xxxx